معادن غیرفعال باید فعال شده و در اختیار افراد باانگیزه کار و اشتغال قرار گیرد

استاندار کرمان با بیان اینکه بسیاری از معادن استان غیرفعال هستند و تنها افرادی پروانه را دریافت کرده و آنها را بلاتکلیف گذاشته‌اند گفت: این معادن باید فعال شده و در اختیار افراد باانگیزه کار و اشتغال قرار گیرند.

معادن غیرفعال باید فعال شده و در اختیار افراد باانگیزه کار و اشتغال قرار گیرد
1399/10/03 | 12:28:14

به گزارش روز چهارشنبه علی زینی در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع مس  شهید باهنر با تاکید بر اینکه  واحدهای صنعتی که سابقه روشن فعالیتی دارند در اولویت و مورد توجه فعالیت‌های استان هستند اظهار داشت : برای رونق بخشی هر چه بیشتر به معادن پیگیر تفویض اختیارات به استان‌ها در این حوزه هستیم.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز که معین اقتصادی بخش راین را به عهده دارد، گفت: این مجموعه ۳۶ ساله در حوزه صنایع جنبی مس و با ظرفیت ۶۵ هزار تن در پنج کارخانه پایه‌گذاری شده و فعالیت دارد.  

مجید ضیایی به افزایش سود امسال و رشد ۲۷۰ درصدی صادرات این مجتمع طی یک سال گذشته اشاره داشت و افزود: صنایع مس شهید باهنر در تولید لوله‌های آلیاژی فعالیت دارد و نیاز میلیون‌ها دلار واردات کشور در این بخش را رفع کرده است.

ضیایی از انتقال حساب‌های بانکی صنایع مس شهید باهنر به داخل استان خبر داد و گفت: در پرداخت مالیات جزو مجموعه‌های کاملا شفاف هستیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار مستقیم داریم.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


معادن لوله های آلیاژی مس

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید