تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه امروز تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان را بررسی کردند.

تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان
1399/09/24 | 15:30:19

«سید احمد رسولی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی درباره نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز کمیسیون گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» در دستور کار قرار گرفت و «سید ناصرموسوی لارگانی» و «حسین میرزایی» مستندات و مدارکی در خصوص عدم حفظ منابع مالی کشور، حقوق‌های نجومی، ریخت و پاش‌ها در شرکت فولاد مبارکه ارائه کردند.

 

 نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: این گزارش پس از رسیدگی در مجلس و تصمیم‌گیری درباره آن به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه همچنین گفت: در نشست امروز همچنین علیرضا زندیان نماینده بیجار، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان و دیگر نمایندگان سوالاتی را مطرح کردند و مقرر شد وزیر صنعت معدن و تجارت حداکثر ظرف مدت یک ماه به این سوالات پاسخ دهد.

 

وی درباره دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران نیز گفت: با موافقت وزیر و نماینده درخواست کننده، بررسی‌ها درباره شرکت دخانیات ایران به مدت ۱۰ روز به تعویق افتاد و در هفته‌های آینده در دستور کمیسیون قرار خواهد گرفت.

 

به گفته نایب رییس کمیسیون صنایع، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار در دستور جلسه علنی روز سه شنبه قرار دارد و احتمالا این طرح در همین هفته مورد رسیدگی قرار بگیرد.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


فولاد مبارکه معادن

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید