فعالیت معادن قزوین زیر ذره‌بین محیط زیست

معادن استان قزوین تحت پایش و نظارت اداره کل در خصوص مدیریت آلاینده‌های زیست‌محیطی قرار گرفتند.

فعالیت معادن قزوین زیر ذره‌بین محیط زیست
1399/09/24 | 13:00:23

سید ابراهیم سیدموسوی اظهار کرد: در راستای پایش‌های زیست‌محیطی کارشناسان حفاظت محیط زیست از ۳۱ معدن استان بازدید کردند. از آنجا که معادن سنگ دارای مراحل اکتشاف و بهره‌برداری بوده و تخریبات زیست‌محیطی را به همراه دارد بنابراین با درنظر گرفتن صرفه اقتصادی آن، باید از تخریب زیست محیطی محل بهره‌برداری غافل نبوده و نظارت‌های لازم و قانونی را داشته باشیم.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی با اشاره به تعارضات زیست‌محیطی و تخریب‌های صورت گرفته درحوزه محیط زیست گفت: کنترل و نظارت بر تمامی فعالیت‌های معدنی به‌صورت جدی و مستمر درجهت حفاظت و حراست از محیط های طبیعی انجام می‌گیرد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: پایش محیط زیست و شناسایی و اندازه‌گیری آلودگی‌های محیطی مبنای تصمیم‌گیری در مدیریت زیست‌محیطی است و قضاوت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی جهت رفع مشکلات زیست محیطی بدون اتکاء بر اندازه‌گیری‌های مطمئن با کمک سیستم‌های نوین و توانمندی در پایش ممکن نیست.

سیدموسوی بیان کرد: پایش‌ها به‌طور مکرر و هدفمند در سطح استان انجام می‌شود و شامل نظارت بر کلیه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی است که امکان آلودگی محیط زیست و یا آسیب به آن متصور است.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید