افتتاح ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان با حضور وزیر صمت

ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان جمعه شب با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و جمعی از مسوولان این استان به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان با حضور وزیر صمت
1399/08/24 | 08:28:15

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: ساختمان نظام مهندسی معدن استان متشکل از چهارطبقه همراه با پیلوت بوده که زیربنای هر یک از طبقه‌ها ۲۰۰ مترمربع و در مجموع ۸۶۰ مترمربع می‌باشد.

خلیل قاسمی افزود: برای اجرای این طرح در مجموع تاکنون ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در خصوص واگذاری زمین و نحوه‌ی احداث این ساختمان نظام مهندسی معدن اظهارداشت: زمین این ساختمان در سال ۹۰ از طریق مسکن و شهرسازی به مساحت ۱۹۰ مترمربع تملک شد و نقشه برداری و گودبرداری آن نیز در سال ۹۵صورت گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهارداشت: از بهمن سال ۹۵ نیز عملیات اجرایی سازمان نظام مهندسی معدن  استان آغازشد و در مدت ۲ سال گذشته به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد رسیده است.

اعضای تشکیل دهنده سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان ۷۱۴ نفر بوده که ۱۹۳ نفر دارای پروانه اشتغال هستند.

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت عصر جمعه در راس هیاتی به منظور بازدید و افتتاح طرح‌های صنعتی و تولیدی هرمزگان و بررسی مشکلات صنایع این استان وارد بندرعباس شد.

رزم حسینی همچنین در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان شرکت می‌کند و ضمن بازدید میدانی از گمرکات و بنادر بندرعباس و ارزیابی مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی، درنشستی با حضور مدیران  گمرک و بنادر و سایر مدیران اقتصادی هرمزگان، راهکارهای سرعت بخشی در انجام امور و روند ترخیص کالاها را بررسی می‌کند.

منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید