باطل شدن مجوز معادن غیرفعال

فرماندار شهرستان آوج گفت: صاحبان معادن غیرفعال تا پایان بهمن ماه امسال فرصت بهره برداری دارند در غیر این صورت مجوز این معادن باطل می شود.

باطل شدن مجوز معادن غیرفعال
1399/08/22 | 13:29:31

نصرت الله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج اظهار کرد:  10 معدن راکد و تعطیل در شهرستان آوج فعال و به چرخه تولید بازمی‌گردند و همچنین به بهره برداران این معادن اخطار داده شده است که تا پایان بهمن ماه سال جاری زمینه فعالیت دوباره و بهره برداری از آنها را فراهم کنند.

فرماندار آوج افزود: اگر تا پایان بهمن ماه امسال شاهده بهره برداری دوباره این معادن نباشیم، مجوز های ارائه شده به بهره برداران آنها ابطال می شود و معادن یاد شده با رعایت ملاحظات قانونی و همچنین نکات زیست محیطی به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

علیرضایی بیان کرد: معادن نقش مهمی در کمک به ارتقای تولید و اشتغال در هر منطقه دارند و اجازه نمی دهیم به دلیل کوتاهی این ظرفیت ها در شهرستان آوج مغفول و بلااستفاده باقی بمانند.

او ادامه داد: تلاش داریم تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، ظرفیت های بالقوه معدنی در این شهرستان را که قابل توجه نیز هستند فعال کنیم تا با این کار به رونق و جهش تولید در استان و کشور کمک کنیم.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

 

منبع: ایلنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید