طرح توسعه عمران"طرح جامع شهر سیرجان" با حفظ مجموعه گل گهر در حریم استحفاظی سیرجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از تصویب طرح توسعه عمران"طرح جامع شهر سیرجان" با حفظ مجموعه گل گهر در حریم استحفاظی سیرجان خبر داد.

طرح توسعه عمران"طرح جامع شهر سیرجان" با حفظ مجموعه گل گهر در حریم استحفاظی سیرجان
1399/08/20 | 14:27:03

علی حاجی زاده شامگاه دوشنبه در نشست شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بر پهنه بندی تراکمی و الحاق اراضی ملی به محدوده قانونی تاکید کرد.

 

وی اظهار داشت: طرح توسعه عمران، طرح جامع  شهر سیرجان پس از مذاکرات و اعلام نظر کارشناسی متولیان امر به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور رسید و موقعیت مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در حریم استحفاظی سیرجان تثبیت شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: حفظ مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در طرح توسعه عمران "طرح جامع شهر سیرجان" نقطه قوتی در حوزه اقتصادی و عمرانی این شهر است.

 

وی ادامه داد: موقعیت مجموعه گل‌گهر با پیگیری و حمایت های استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استانداری، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای شهر سیرجان در حریم این شهر تثبیت شد.

 

این نشست به ریاست محمد اسلامی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و با حضور اعضا و دکتر موسوی معاون عمرانی استانداری،علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، مسوولان استان و شهرستان سیرجان با موضوع تصویب طرح توسعه عمران "طرح جامع شهر سیرجان" به صورت ویدئو کنفرانس در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


گل گهر معدن سیرجان

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید