شركت خدمات بازرگاني معادن و فلزات غيرآهنی

معرفی شركت خدمات بازرگاني معادن و فلزات غيرآهنی

شركت خدمات بازرگاني معادن و فلزات غيرآهنی
1399/08/12 | 17:19:53

چشم انداز:

ما می‌خواهیم برترین و بهترین برند خدمات فني و بازرگاني در منطقه باشیم. برآنیم تا با تکمیل سبد خدمات خود علاوه بر تامين قطعات، تجهيزات و مواد مصرفي صنايع معدني سهم بیشتری در تامین اقلام ديگر صنایع داشته باشیم. ما قصد داريم با توجه به نزدیکی و حضور در بازارهای وسیع و در حال توسعه منطقه اي با تکیه بر دانش و تلاش کارکنان خود و همکاری با شرکت‌های معتبر بین‌المللی و روش‌های نوین خدمت رساني، پیشرو در تامین و تداركات با زماني كوتاه تر، کیفیتی بالاتر، قیمتی مناسب تر و منابعي مطمئن تر باشیم.

ماموريت:

رسالت شركت خدمات بازرگاني معادن و فلزات غير آهني تامين و تداركات صنايع بالاخص صنايع معدني است. ما با تجربيات و دانش متخصصين و همچنين مهندسي مجدد فرآيندها متناسب با ساختار سياسي اجتماعي منطقه  توانسته ايم در راستاي بهينه سازي تامين صنايع گام برداريم. متوازن سازي و صحت عوامل قيمت، كيفيت، كميت، منابع، مشخصات فني و زمان تهيه كالا، استفاده از نرم افزارهاي يكپارچه، بكار گيري دانش نوين ارزيابي منابع و مديريت ساخت قطعات و تجهيزات اين سازمان براي ارائه خدماتي نوين متمايز كرده است.

بيانيه ارزش:

شركت خدمات بازرگاني فلزات و معادن غير آهني شركتي است مسئوليت پذير. ما بر اين باوريم در عرصه خدمات  فني و بازرگاني همواره در حال تكامليم. مي دانيم بي عيب نبوده و نيستيم اما معتقديم ميتوان نقاط قابل بهبود را با صداقت، صراحت و صميميت به نقطه قوت سازمان تبديل نمود. در هزار توي عصر جديد، صداقت را تنها راه نجات دانسته و خود را به همه ذي نفعان سازمان اعم از مشتريان، كاركنان، سهامداران، رقبا، مردم، تامين كنندگان، قوانين و محيط زيست پاسخگو ميدانيم. شفافيت در عرصه خدمت يكي ازپايه هاي تشكيل دهنده شركت است.

بر اين انديشه ايم:

كاركنان شركت روح  و جزيي از وجود شركتند دانش و تجربه آنان است كه شركت را به حركت وا ميدارد خلاقيت و ايده هاي آنان است كه موجب خدمت بهتر مي گردد و شخصيت شركت از شخصيت آنهاست كه شكل مي گيرد. ارتقاء علمي و آموزش كاركنان از اولويت هاي سازمان است. مشتريان كه همواره به عنوان سرمايه شركتها تلقي شده، در اين شركت، ما آنان را نه فقط سرمايه كه فلسفه وجودي شركت ميدانيم اگر آنان نباشند خدمتي نخواهد بود. رقبا اساس ارتقا و پيشرفت هر محصول و خدمتي هستند چنانچه رقابت نباشد بالندگي و تكامل مفهوم نخواهد داشت. سهامداران زير بناي كسب و كار و فعاليتند. نيت و عملشان را پاس مي داريم و امانتشان را حراست ميكنيم. آنان سازنده بناي شركتند. تامين كنندگان را شركاي كاري خود و جزئي از خود ميدانيم تقويت و توسعه آنان موجب بهبود خدمت و شركت است. قوانين را در هر سطح و عمقي پاسداريم. معتقديم قانون بد از بي قانوني بهتر است و قانون مداري ما موجب ثبات و آرامش كشور و جامعه  است. با قوت، احترام و رعايت  قوانين و سازمانها و نهادهاي ذي ربط را در دستور كار قرار داده ايم. و مردم را خود و خود را جزئي از مردم ميدانيم. دغدغه محيط زيست شالوده نگراني همه سازمانها و شركتهاي ياد گيرنده و مسئوليت محور است، نگاه به طبيعت و محيط زيست همواره در برنامه هاي شركت نقشي ويژه ايفا ميكند. براي امانت خالق عز و جل حرمت قائليم و معتقديم اين امانت به درستي بايد به نسلهاي آينده منتقل گردد.

بر اين اساس خود را در معرض نقد و پند قرار ميدهيم. نقد مشفقانه را منتي بر خود ميدانيم و باور داريم كه اساسي ترين راه توسعه شنيدن از زبان ديگران است. در يك كلام رعايت اخلاق فردي و حرفه اي اساسي ترين ارزش اين  سازمان است.

خدمات شركت :

·         خدمات خريد خارجي (مذاكرات تخصصي، ثبت سفارش، گشايش اعتبارات اسنادي، مديريت بيمه، ...  )

·         خدمات تخصصي ترخيص كالا (امور گمركي، ترخيص قطعي و موقت با كمترين هزينه و كوتاهترين زمان، ...)

·         خدمات مديريت لجستيك (برنامه ريزي حمل و انبارش كالا در جهت كاهش هزينه و موجودي، مديريت حمل و نقل، رهگيري كالا، انبارداري كالا، ... )

·         خدمات بازرگاني داخلي (مذاكرات تخصصي، مديريت ارتباط با مشتري، تداركات كالا، ...)

·         خدمات مديريت منابع (گروه بندي كالا، ايجاد AVL، هوشمند سازي كالا و تامين كننده، ارزيابي منابع، ... )

·         خدمات طراحي و ساخت (طراحي، كروكي برداري، تهيه ITP، تهيه QCP، تهيه ساير مستندات فني، ...)

·         خدمات بازرسي فني (بازرسي هاي تخصصي، نظارت هاي عاليه، ...)

·         خدمات مستند سازي (ايجاد شناسنامه فني، ايجاد مركز كنترل و نگهداري اسناد، ... )

·         خدمات مهندسي خريد (مديرت تقاضا، شفاف سازي فني درخواست، آناليز فني – اقتصادی، ...)

·         خدمات مشاوره اي (مالي- اقتصادي، بازرگاني، فني، سازماني)




شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید