۲۰ معدن راکد استان همدان به چرخه تولید بازگشتند

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تعطیلی ۱۲۲ معدن استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۲۰ معدن راکد استان به چرخه تولید بازگشتند.

۲۰ معدن راکد استان همدان  به چرخه تولید بازگشتند
1399/08/12 | 13:25:54

محمد خاکی: با اشاره به تأثیر کرونا بر فعالیت های معدنی، اظهار کرد: معدنکاری نیز همانند سایر فعالیت ها تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و در چند ماهه ابتدای سال فعالیت های معدنی کاهش یافته بود اما در حال حاضر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت معادن ادامه دارد و خوشبختانه کسی در معادن استان به کرونا مبتلا نشده است.

 

وی درباره علت راکد بودن معادن استان، تصریح کرد: ۲۰ معدن استان که به دلایل مختلف از جمله مسائل اداری، تجهیز معدن و مشکلات محلی راکد بودند امسال فعالیت خود را آغاز کردند.

 

خاکی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره ادامه تعطیلی معدن «رز کوارتز» همدان که به دستور استاندار سابق تعطیل شده بود نیز گفت: معدن «رز کوارتز» همدان فعلاً تعطیل است و باید در شورای معادن استان بررسی مجدد سپس تعیین تکلیف شود.

 

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به وجود ۲۸۰ معدن در استان همدان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۵۸ معدن فعال و ۱۲۲ معدن غیرفعال در استان همدان وجود دارد.

 

وی درباره آزادسازی پهنه های معدنی استان یادآور شد: تمام کارهای آزادسازی در استان انجام و به وزارتخانه ارسال شده و مراحل آزادسازی از طریق وزارتخانه انجام می شود اما تاکنون پهنه های استان آزاد نشده است‌.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید