بررسی افزایش سرمایه صندوق توسعه صنایع دریایی با حضور معاونان وزارت صمت

وضعیت صندوق توسعه صنایع دریایی با حضور معاونان وزیر صنعت در امور صنایع وتوسعه مدیریت و منابع مورد بررسی گرفت.

بررسی افزایش سرمایه صندوق توسعه صنایع دریایی با حضور معاونان وزارت صمت
1399/02/21 | 10:38:56

مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در این نشست با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه صندوق توسعه صنایع دریایی خاطرنشان کرد: توسعه صنایع دریایی یکی از صنایع راهبردی ومهم وزارت صنعت،معدن وتجارت به شمار می رود و باید با ایجاد ساز وکاری جایگاه صندوق توسعه صنایع دریایی ارتقاء پیدا کرده و به عاملی برای اجرای برنامه های مهم وزارت صمت در این بخش تبدیل شود.

وی افزایش سرمایه صندوق را برای پشتیبانی از اجرای پروژه های مهم در صنعت دریایی را ضروری توصیف کرد و ادامه داد: با توانمندسازی این صندوق می توان برنامه های مهمی در صنایع دریایی پیش برد.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در ادامه برای ایجاد سیاست یکپارچه در صنایع دریایی خواستار تشکیل نشست مشترک با ایدرو، شورای عالی صنایع دریایی و معاونت های طرح وبرنامه و توسعه مدیریت ومنابع طی هفته های آتی شد و گفت : این نشست فرصت مناسبی است تا محور اصلی تامین منابع مورد نیاز برای برنامه های توسعه ای در صنایع دریایی به صورت متمرکز بر عهده این صندوق گذاشته شود.

صادقی نیارکی همچنین بر همکاری مشترک صندوق توسعه صنایع دریایی با صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد وگفت: در پروژه های دانش بنیان می توان از ظرفیت های این صندوق در جهت تسریع در اجرای برنامه های دانش بنیان بهره مند شد.

یونس الستی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت صمت نیز با تشریح وضعیت فعلی صندوق توسعه صنایع دریایی خواستار اتخاذ تدابیری برای افزایش سرمایه این صندوق شد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونان و مدیران صندوق توسعه صنایع دریایی برگزار شد. مهمترین دغدغه های این صندوق بررسی وتصمیمات لازم جهت بهبود وضعیت این صندوق اتخاذ گردید.

منبع: وزارت صنعت و معدن تجارت جمهوری اسلامی ایران



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید