بزرگ‌ترین عرضه بورس انرژی کشور

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ی تاریخ بورس انرژی توسط این غول پالایشی خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

بزرگ‌ترین عرضه بورس انرژی کشور
1399/08/01 | 11:31:40

محمدعلی دادور صبح امروز (اول آبان ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح خبر عرضه‌ی تاریخی این شرکت در بورس انرژی، بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و امروز با عرضه‌ی ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه‌ی تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده‌ی بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

وی در پایان اضافه کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس هم اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و ما این وعده را به هموطنانمان می دهیم که علی رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

منبع: ایسنا


کلمات کلیدی :


پالایشگاه انرژی بورس

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید