بازگشت واحدهای راکد کردستان به چرخه تولید

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ۵۰ درصد برنامه بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید نیمه نخست امسال در این استان تحقق پیدا کرده است.

بازگشت واحدهای راکد کردستان به چرخه تولید
1399/07/20 | 09:25:12

پیمان الماسی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت احیای واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد است، اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان بهره گرفته می‌شود.

 

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اقدامات تاثیرگذار دولت در حمایت از تولیدکنندگان و بازگشت واحدها به چرخه تولید است.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه علاوه بر تحریم ها بیماری کرونا هم مشکلاتی را برای حوزه تولید ایجاد کرده است، افزود: در نیمه نخست امسال ۱۰ واحد تولیدی راکد در استان که ظرفیت بازگشت به چرخه تولید را داشتند، احیا شدند.

 

الماسی یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد واحدهای تولیدی احیا شده در استان تا پایان سال جاری به ۲۰ واحد افزایش پیدا می‌کند.

 

وی گفت: از جمله واحدهایی که در ۶ ماهه نخست امسال به چرخه تولید بازگشتند شرکت تولید آسفالت و شن و ماسه زانا بتن، شرکت قند دیواندره و شرکت اشکان سازه غرب است.

 

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: در حال حاضر این استان دارای ۸۶۸ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنعت با سرمایه گذاری سه هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۷ هزار و ۲۲۸ نفر است.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


بتن آسفالت شن ماسه معدن

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید