معرفی انجمن مهندسی معدن ایران

انجمن مهندسی معدن ایران در سال 1381 با هدف ارتقاء و ترویج دانش معدنکاری، توسعه‌ی کمی و کیفی نیروهای متخصص، بهبود آموزش، پژوهش و فناوری در حوزه‌ی معدنکاری، و تسهیل ارتباط بین دانشگاه به‌عنوان مرکز تولید و ترویج علم، و صنعت به‌عنوان متقاضی دانش و فناوری تأسیس شد.

معرفی انجمن مهندسی معدن ایران
1399/07/16 | 17:16:41

انجمن مهندسی معدن ایران در سال 1381 با هدف ارتقاء و ترویج دانش معدنکاری، توسعه‌ی کمی و کیفی نیروهای متخصص، بهبود آموزش،  پژوهش و فناوری در حوزه‌ی معدنکاری، و تسهیل ارتباط بین دانشگاه به‌عنوان مرکز تولید و ترویج علم، و صنعت به‌عنوان متقاضی دانش و فناوری تأسیس شد.

فعالیت‌های انجمن در قالب کمیته‌های مختلف از جمله کمیته‌ی دانشجویی، کمیته‌ی ارتباطات و عضوگیری، کمیته‌ی انتشارات، کمیته‌ی آموزش و پژوهش، و کمیته‌ی همایش‌ها و کنفرانس‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در طول حیات انجمن می‌توان به برگزاری مستمر کنفرانس‌های دوسالانه‌ی مهندسی معدن به‌صورت مستقل یا با مشارکت تشکل‌های دیگر، و انتشار پیوسته‌ی نشریه علمی- پژوهشی مهندسی معدن اشاره کرد. 

عضویت در انجمن به دو شکل حقیقی و حقوقی ممکن است. دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته مهندسی معدن و رشته‌های وابسته، می‌توانند به عضویت پیوسته، وابسته، دانشجویی و افتخاری انجمن درآیند. شرکت‌های معدنی و حوزه‌های وابسته نیز می‌توانند با عضویت حقوقی خود در انجمن مهندسی معدن ایران، در تحقق اهداف و آرمان های انجمن مشارکت کنند. 

 انجمن مهندسی معدن در تلاش است تا با گسترش فعالیت‌های خود و ایجاد تعامل سازنده با تشکل‌ها، سازمان‌ها، و افراد مرتبط، زمینه همگرایی متخصصین، تصمیم‌گیران، و مدیران حوزه‌ی معدن و معدنکاری را فراهم کند و با ایجاد هم‌افزایی از طریق تجمیع توانمندی‌های آن‌ها به تعالی علمی و فنی این صنعت کمک کند. 

اطلاعات تماس: 

نشانی دفتر مرکزی انجمن: تهران، خیابان انقلاب بین خیابان وصال و خیابان قدس، کوچه اسکو، پلاک 9، طبقه دوم، واحد11  تلفن: 66419265-021    دورنگار: 66418302-021 

پست الکترونیکی:  irsme93@gmail.com وب‌سایت: www.ir-sme.com  

 

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید