پیام مهندس علی حسین زاویه

پیام دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت مواد نسوز به بانک جامع معدن و صنایع معدنی ایران

پیام مهندس علی حسین زاویه
1399/07/16 | 15:38:29

با توجه به شرایط حساس کشور پس از برجام و ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی لازم است یک طرح جامع دقیق و جدی برای تذکر به موقع در صنوف مختلف تدوین گردد.. تهیه سناریوهای مختلف برای سامان دادن به امور تولید با نگاه ویژه به جذب سرمایه گذاران خارجی و کمک به اعضاء برای ورود به بازارهای فروش منطقه‌‎ای و جهانی در زیر مجموعه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت مواد نسوز کشور، بخشی از اعمال مدیریت هدفدار در کشور است. داشتن اطلاعات مدون، مستند و بروز از فعالان حوزه‌‎های تخصصی مرتبط، دانش فنی کارشناسان آن و اطلاعات عمومی و پایه هر صنعت از جمله ضروریات این مهم است.

بی‌‎تردید هر نهاد صنفی بایست در قالب طرحی جامع، از تصمیمات آنی و پراکنده در داخل خود پرهیز کند و ایمان داشته باشد که تهیه اهداف و خط مشی‌‎ها در انجمن، بستر ایجاد تنظیم امور در داخل صنف و در قالب یک سیستم خود کنترل بوده و می-تواند نیروهای کار آفرین بیشتری را به مجموعه‌‎های خود، جذب و موجبات رشد و توسعه ملی هماهنگ را فراهم آورند. 

در این راستا از جمله اهداف عالی تعیین شده برای این انجمن؛ کمک به اعضا برای گسترش تحقیقات کاربردی و ایجاد ساختار اطلاع رسانی برای افزایش سطح آگاهی‌‎های حقوق قانونی اعضاء و دفاع از اعضاء در مواقع لازم می‌‎باشد و این مهم جز با داشتن زیرساخت‌‎های مناسب آن امکان‌‎پذیر نخواهد بود. 

انجمن صنفی کارفرمایان صنعت مواد نسوز کشور، انتشار ویرایش جدید بانک جامع معدن و صنایع معدنی به همراه به روزرسانی تقسیم‌‎بندی‌‎های تخصصی و پوشش‌‎دادن زمینه های فعالیت کلیه همکاران فعال در حوزه مواد دیرگداز را از جمله فعالیت‌‎های مفید دانسته که می‌‎تواند بخش مهمی از نیاز اطلاعاتی فعالین این حوزه را مرتفع کند.

این انجمن امید دارد تا دست‌‎اندرکاران این بانک، با به روز‌‎رسانی پیوسته اطلاعات و ایجاد فضایی جهت مشارکت گسترده همه فعالان معدن و صنایع معدنی، ارکان اطلاعاتی مورد نیاز ایشان را آن چنان که شایسته این صنعت است، پوشش دهند چنان که انتشار منظم این مجموعه گواهی بر این امیدواری است.

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید