سهام تبعی ذوب آهن در فرابورس

۳۱ شــهریورماه، اوراق اختیار فروش تبعی ســهام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان منتشر شد.

سهام تبعی ذوب آهن در فرابورس
1399/07/05 | 09:59:10

۳۱ شــهریورماه، اوراق اختیار فروش تبعی ســهام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان منتشر شد.

شرکت فرابورس ایران طی اطلاعیه ای از انتشار اوراق اختیار فروش تبعی سهام شــرکت ســهامی ذوب آهن اصفهان در ۳۱ شهریورماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: صندوق سرمایه گذاری مشــترک توسعه بازار ســرمایه، اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان را با هدف حمایت از سهام مذکور منتشــر کرد.

عرضه اوراق فوق از ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در فرابورس ایران آغاز شد. دارایی پایه: براســاس ایــن اطلاعیه، نمــاد معامالتی اوراق اختیــار فروش تبعی این شــرکت ذوب تبعــی ۹۹۱۲ و دارایی پایه آن ســهامی ذوب آهن اصفهان ذوب ۱ است.

عرضه کننده این اوراق صندوق ســرمایه گذاری مشــترک توســعه بازار ســرمایه بــوده و کارگــزار عرضــه کننده آن ایستگاه اختصاصی صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازارسرمایه است.

محدودیت های خرید: حداقل حجــم عرضه روزانه این اوراق ۵۰۰ هزار ورقــه و کل حجم عرضه شــامل ۴۰ میلیون ورقه اســت. محدودیت های خرید هر کد معاملاتی برای اشخاص حقیقی حداکثر ۲۰ هزار ورقه است و اشخاص حقوقی مجاز به خرید این اوراق نیستند.

دامنه نوسان: این اوراق دامنه نوسان ندارند. حداقل و حداکثر مقدار در هر ســفارش ورقه از یک تا ۲۰ هزار ورقه اســت. قیمت اعمال ۷۳۳۰ ریال اســت.

دوره این معاملات که از 31 شهریور ماه آغاز شــده، در روز ۲۴ اسفند امسال سررسید می شود.

شرایط تســویه: خرید سهم توســط عرضه کننده به قیمت اعمال از دارنــده اوراق اختیار فروش تبعــی، پرداخت ما به التفاوت آخرین قیمت اعمال اعلامی توســط بورس و قیمت مبنای دارایی پایه در سررســید به صورت نقدی در صورت توافق طرفین از شرایط تسویه تعهدات این اوراق است.

بر اســاس این اطلاعیه، این اوراق معامالت ثانویه نداشته و نحوه تعیین قیمت مبنای دارایی پایه آن شامل قیمت پایانی سهم پایه گرد شده به نزدیکترین عدد صحیح است.

ساعت و روزهای معاملاتی: ســاعت و روزهای معاملاتی این اوراق از شنبه تا چهارشــنبه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ است و زمان بندی درخواست اعمال در سررسید و اعمال اوراق است.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مراجعه به سایت فرابــورس، اطلاعیه عرضه اوراق اختیار فروش تبعی ســهام شرکت ذوب آهن اصفهان را مطالعه نمایید.

منبع: معدن نیوز



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید