دیدگاه مثبت نمایندگان مجلس نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت

نظرات برخی از نماینده های مجلس در خصوص رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت | رای اعتماد مجلس به استاندار خراسان رضوی؟

دیدگاه مثبت نمایندگان مجلس نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت
1399/07/05 | 09:49:51

به گزارش ایمیکو، پس از پیشنهاد رزم حسینی به عنوان گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی ریاست جمهوری، برخی نمایندگان مجلس پس از بررسی و جستجوی سوابق اجرایی و عملکرد رزم حسینی، غالبا ایشان را گزینه مناسبی برای هدایت این وزارتخانه می بینند و به نظر میرسد سرانجام پس از ماه ها، رای اعتماد مجلس برای گزینه وزارت صمت صادر می شود. نظرات برخی از این نمایندگان به نقل از ایرنا به شرح زیر می باشد:

 

نماینده بناب در مجلس: رزم حسینی توانایی ساماندهی شرایط فعلی وزارت صمت را دارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی رزم حسینی را گزینه ای مناسب برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صمت توانایی سامان دادن به شرایط موجود این وزارتخانه را دارد.

حجت الاسلام محمد باقری بنایی درباره رویکرد کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: سوابق عملکرد رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان و خراسان رضوی بسیار خوب بوده و از دیگر مدیران در این سمت بهتر عمل کرده است. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجارب رزم حسینی در دولت گفت: گزینه پیشنهادی وزارت صمت اگر برنامه‌ریزی درستی برای زمان باقی مانده داشته باشد، ایشان با مسئولیت پذیری که دارد، نتایج خوبی را در حوزه های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت رقم بزند.

 

سید غنی نظری خانقاه هم با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس گفت: رزم حسینی مدیر توانمندی است و این موضوع را نمایندگان دو استان خراسان‌رضوی و کرمان که با ایشان به عنوان استاندار ارتباط داشتند، تایید کردند.

 رزم حسینی با حضور در کمیسیون‌ها برنامه‌های خود را تشریح می‌کند

وی افزود: بر اساس بررسی‌هایی که بر روی سوابق اجرایی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام دادم، احساس می‌کنم که رزم‌حسینی مدیر توانمندی است و به احتمال زیاد مجلس به ایشان رای اعتماد می دهد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی  در روزهای آینده در کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های اجرایی خود را برای تصدی وزارت صمت ارائه و نظر مثبت نمایندگان را جلب کند.

 

نماینده نایین در مجلس: رزم‌حسینی برنامه هدفمند داشته باشد، رای موافق می‌دهیم

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که علیرضا رزم‌حسینی برنامه هدفمند داشته باشد، برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به او رای مثبت می‌دهیم.

«الهام آزاد»، با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت هفته آینده در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی می‌شود،گفت: وزارت صمت یکی از مهمترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌شود و عملکرد آن بر روی بسیاری از مسائل اقتصادی اثرگذار است.

وی افزود: درصورتی که رزم‌حسینی دارای برنامه هدفمند ۹ ماهه باشد، برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به او رای موافق می‌دهیم تا فعالیت‌های اجرایی را برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و رفع مشکلات آغاز کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی در فرآیند اعلام رای مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده سبزوار: رزم حسینی بهترین گزینه برای وزارت صنعت است

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرضا رزم‌حسینی با توان بسیار بهترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

علی اصغر عنابستانی روز جمعه با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رییس جمهوری افزود: وی نیروی معتقد به چارچوب‌های انقلابی، پرکار و پرتلاش است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، رزم حسینی با کارنامه درخشان خود از توان لازم برای ساماندهی امور این وزارتخانه برخوردار است.

این نماینده مجلس گفت: اجرای طرح موفق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ابتکار رزم حسینی در استان خراسان رضوی در قالب معین‌های اقتصادی رغبت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این استان را بیشتر کرده است.

وی افزود: با توجه به توانمندی و سوابق اجرایی رزم حسینی، مجلس شورای اسلامی رای بالایی به وی خواهد داد.

 

دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی "علیرضا رزم‌حسینی" را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.  

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید