نشست اعضا مجمع نمایندگان استان کرمان با ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
نشست اعضا مجمع نمایندگان استان کرمان با ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر عصر امروز برگزار شد
به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، اعضا مجمع نمایندگان استان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ملارحمان و معاونین، مدیران و پرسنل شرکت گل گهر در سال گذشته، افتخارات و دستاوردهای حاصل شده در مجموعه گل گهر را اقدامی بزرگ و ارزشمند دانستند.
امیری رئیس مجمع نمایندگان استان نیز با بیان اینکه خوشبختانه «جهش تولید» یکسال زودتر در مجموعه گل گهر محقق شده است، گفت: با توجه به شفاف سازی مهندس ملارحمان در این زمینه دغدغه نمایندگان نیز مرتفع گردید.
امیری پیشرفت در اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس در سال ۹۸ را اقدامی بزرگ و قابل تقدیر دانست و از زحمات و پیگیری های مهندس ملارحمان در جهت اجرای این پروژه و رسیدن آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار رضایت و خشنودی نمود.
ملارحمان نیز در این نشست با تشکر از نظارت نمایندگان استان بر مجموعه گل گهر و دغدغه های آن در بحث تولید و پیشبرد پروژه های در دست اجرا در این شرکت، خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین نمایندگان و مجموعه گل گهر شد.
منبع: دنیای معدن

