
ملی صنایع مس ایران
آدرس : تهران - خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، شماره 2161
تلفن تماس : 021-82138000
فکس : 021-88729011
آرشیو اخبار و مقالات
نشست دانشبنیان 7 غول صنعتی کشور برگزار شد
کارگروه دانشبنیان پیشرانان پیشرفت ایران با حضور نمایندگان شرکت ملی صنایع مس ایران، هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، نفت و گاز پارسیان، گل گهر، معادن و فلزات و چادرملو به منظور برنامهریزی اقدامات مشترک، نشست تخصصی برگزار کرد.
1401/03/22
رونق تولید به دستان توانای شما کارگران بستگی دارد
رئیس جمهور در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با همراهی هیٲت دولت، مقامات استانی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور در مجتمع مس سونگون و در جمع کارگران سختکوش صنعت مس بر رونق تولید با دستان توانای کارگران تاکید کرد.
1401/03/17
رئیس جمهور از مجتمع مس سونگون ورزقان بازدید کرد
گزارشی از سفر رئیس جمهور به مجتمع مس سونگون در استان آذربایجانشرقی
1401/03/17
تولید اولین مس آندی در لحظه آزادی خرمشهر
محمدهادی اردبیلی مدیرعامل پیشین شرکت مس از تولید اولین مس آندی در لحظه آزادی خرمشهر روایت میکند
1401/03/04
ثبت 8 رکورد تولیدی حاصل کار جهادی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به کارنامه تولیدی فروردین ماه سال جاری، گفت: همت و تلاش جهادی پرسنل شرکت مس باعث شد تا بتوانیم رکوردهای قابل توجهی را در زمینه تولید مس کاتد، کنسانتره مس و اسید سولفوریک به ثبت برسانیم.
1401/02/05
سرپرست جدید مجتمع مس شهربابک منصوب شد
با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محمودی میمند» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس شهر بابک منصوب شد.
1401/01/30
دکتر رستمی: متعهد به اجرای برنامه توسعه 13 میلیون یورویی هستیم
مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به روند توسعهای صنعت مس در دهه گذشته گفت: شرکت ملی مس طی 10 سال گذشته با کاهش سرمایهگذاری مواجه بوده است؛ باید بهطورقطع عقبماندگی غیرعمدی ایجادشده را جبران کنیم.
1401/01/28
منابع انسانی ثروت اصلی شرکت مس
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین بازدید خود از مجتمع مس سونگون و حضور در اولین جلسه تولید این مجتمع در سال 1401، تاکید کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با کار جهادی به اجرای طرحهای توسعهای شرکت مس سرعت دهیم.
1401/01/17
ضرورت توجه به دانشبنیانها، بومیسازی و تولید داخلی
دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در اولین روز از سال 1401 در بازدید از معدن میدوک، چاه فیروزه و کارخانجات مجتمع مس شهربابک، با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری و تاکید معظمله بر «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، توجه به دانشبنیانها، بومیسازی و تولید داخلی را در ارتقای صنعت مس کشور ضروری دانست
1401/01/17
اردشیر سعد محمدی «قهرمان قهرمانان» صنعت ایران
در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمان ملی صنعت ایران از دکتر اردشیر سعد محمدی به عنوان «قهرمان قهرمانان» تجلیل شد.
1400/12/14
