برای سومین بار ثبت رکورد در فولاد مبارکه

مدیر محصولات سرد و پوشش‌دار ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: تلاشگران خط اصلاح شماره ۴ ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با ثبت رکورد تولید ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن کلاف سرد اصلاح‌شده در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توانستند برای نخستین بار از ابتدای راه‌اندازی و سومین‌بار در سال جاری، رکورد تولید در این خط را جابجا کنند.

برای سومین بار ثبت رکورد در فولاد مبارکه
1400/09/08 | 10:55:38

محسن زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: خطوط نهایی ناحیه نورد سرد ایستگاه پایانی تولید محصولات سرد در این ناحیه و در خطوط تولید فولاد مبارکه است و به‌نوعی ویترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

 

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی محصولات فولاد مبارکه علاوه بر نظارت و کنترل دائمی محصول و انطباق آن با الزامات مشتری در این خطوط از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است که با تلاش کارکنان در ناحیه نورد سرد این شرکت، خط اصلاح شماره ۴ توانست تبلور بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید باشد و به سقف جدیدی در تولید محصول سرد فولاد مبارکه دست یابد.

 

رامین خاکساری رئیس خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه نیز در این باره، اظهار کرد: خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شامل ۴ خط اصلاح، ۲ خط برش و یک خط برش نواری است که از این میان، تلاشگران خط اصلاح ۴ توانستند رکوردهای ۲۰ هزار تن در فروردین‌ماه، ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن در شهریورماه و ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن در آبان‌ماه را به‌صورت پیاپی در سال جاری ثبت کنند.

 

وی با بیان اینکه این رکورد در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» صورت گرفته است، افزود: این رکورد در حالی محقق شد که محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها مانع بزرگی برای صنعت فولاد و به‌خصوص ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه محسوب می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، رئیس خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این موفقیت قابل‌توجه که در یکی از ماه‌های ۳۰ روزه سال کسب شده مرهون تلاش‌های تمام کارکنان خطوط نهایی و واحدهای پشتیبانی به‌ویژه حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه نورد سرد است.

 

رئیس گروه فنی تولید ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه نیز در این باره تصریح کرد: خطوط نهایی و به‌خصوص خطوط اصلاح در ناحیه نورد سرد، در تولید محصول از اهمیتی استراتژیکی برخوردار است و با توجه به طیف وسیع محصول از حیث ابعاد و گرید کیفی، کنترل فرایند محصول در این خطوط همیشه مؤید انطباق کمی و کیفی محصول سرد شرکت فولاد مبارکه با خواسته‌های مشتریان خواهد بود.

 

محمودرضا قرمزی اضافه کرد: از ابتدای ورود کلاف گرم به ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تا پایان تولید محصول سرد که در واقع منتهی به خطوط اصلاح شماره یک تا ۴ خواهد بود، محصول تولیدشده با تمام مشخصات منطبق با داده‌های فنی تولید، تحت پایش و کنترل دائمی قرار می‌گیرد.

 

منبع:ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید